مقالات

راهنمای خرید بهترین لامپ برای آینه های هالیوودی

راهنمای خرید بهترین لامپ برای آینه های هالیوودی

لامپ برای آینه هالیوودی

فهرست مطالب

آینه های هالیوودی

 یکی از مهم ترین اجزای اتاق به همراه سرویس خواب آینه است‌. امروزه برای جذاب تر کردن و کاربردی تر کردن آینه های میز آرایش و آینه های قدی از لامپ آینه هالیوودی استفاده می کنند. این وسیله علاوه بر اینکه در زیبا سازی اتاق خواب تاثیر بسزایی دارد به عنوان یکی از اجزای پرکاربرد اتاق خواب به خصوص برای خانم ها محسوب می شود. لامپ آینه نور طبیعی و درخشانی را، در سه رنگ نچرال، آفتابی و مهتابی به افراد ارائه می دهد.

استفاده از لامپ آینه

چراغ آینه بهترین وسیله نورپردازی

چراغ‌ آینه

نورپردازی در آینه موجب بهبود بازتاب نور می شود. این موضوع امکان استفاده از آینه را برای کاربران بسیار آسان تر می کند. استفاده از چراغ آینه طراحی منحصر به فردی به آینه قدی و آینه میز آرایش می دهد. هم چنین فضایی روشن تر و درخشان تر برای کاربران ایجاد می کند. چراغهای آینه نورپردازی بسیار قوی به آینه می دهند و از آنجایی که دارای لامپ های بزرگ و روشن هستند، پیرامون آینه قدی و آینه میز آرایش را در برگرفته‌ و ظاهر بسیار جذابی به آینه می دهد. لامپ های هالیوودی نقش بسیار پر رنگی جهت نورپردازی قوی در اتاق خواب ایفا می کند. البته از این وسیله برای ایجاد دکوراسیون زیبا در طراحی آینه قدی در اتاق‌ های نشیمن استفاده می کنند. زیرا انواع لامپ های هالیوودی برای افزایش زیبایی بصری دکوراسیون درونی خانه و آینه ها هم بهره می گیرند.

ویژگی های چراغ آینه هالیوودی

یکی از جذاب ترین و مدرن ترین محصولاتی که نقش دکوراتیو و نورپردازی را در آینه های قدی و آینه های آرایشگاهی دارند چراغ های هالیوودی هستند. این محصولات موجب بهبود وضوح دید می شوند. همچنین نوع طراحی شان به گونه ای است که در زیباسازی فضا و آینه نقش بسیار زیادی دارند . این لامپ ها یک محصول حرفه ای برای آرایشگاه های بزرگ و حرفه ای محسوب می شوند. برای ساخت آینه هالیوودی از لامپ های ال ای دی بهره می گیرند. یکی از مهمترین ملزوماتی که در آرایشگاه ها باید وجود داشته باشد نور کافی است. از آنجایی که لامپ های آینه هالیوودی برای فضای آرایشگاه نور کافی و بدون نقض مهیا می کند بهترین گزینه برای استفاده در آرایشگاه های بزرگ و کوچک محسوب می شود. این محصولات کاربردی هم بر روی آینه های بزرگ و هم آینه های رومیزی تعبیه می شوند.

لامپ آینه برای نورپردازی آینه

نورپردازی در آیینه های قدی و رومیزی

چرا از لامپ آینه استفاده کنیم؟

همانطور که اشاره شد، یکی از ترفند های کاربردی برای ایجاد نور کافی در آینه های رومیزی و آینه های قدی، استفاده از لامپ هالیوودی است. این لامپ ها در قسمت کناری آینه قرار می گیرند که در شکل های مختلفی تولید شده اند. لذا علاقه مندان می توانند از اشکال گرد و یا اشکالی پیچیده تر مانند مستطیل و لوزی و غیره استفاده کنند. یکی از دلایل استفاده از لامپ بر روی آینه می تواند کاربردی بودن و دلیل دیگر آن ایجاد دکوراسیون جذاب باشد. از سوی دیگر ایجاد نور بدون نقض و حرفه ای و امکان ایجاد موقعیتی که کاربران بتوانند دقت بیشتر و تسلط بالا در هنگام کار را داشته باشند از دیگر دلایل استفاده از لامپ بر روی آینه های قدی و رومیزی است.

استفاده از لامپ ال ای دی برای آینه هالیوودی

استفاده از لامپ ال ای دی برای آینه هالیوودی

روش نصب لامپ آینه

برای نصب لامپ هالیوودی باید نکاتی را رعایت کنید. نکته اول این است که لامپ ها باید به فاصله مشخصی بر روی آینه نصب شوند. با توجه به ابعاد آینه تعداد لامپ ها باید مناسب باشد تا خللی در روشنایی ایجاد نکند. همچنین چراغ هایی که برای ساخت آینه هالیوودی استفاده می شود باید از نوع لامپ ال ای دی باشد تا فضا را روشن تر نشان دهند. برای نصب لامپ در آینه هالیوودی رنگ لامپ ها باید به یک صورت باشد.

اگر لامپ ها در رنگ های مختلفی نظیر مهتابی، آفتابی و یا ترکیبی استفاده شوند در نورپردازی و روشنایی خللی ایجاد می کنند. آشنایی با روش نصب لامپ های آینه و قرار دادن آن ها در جای مناسب موجب ایجاد روشنایی مطلوب می شود. برای نصب نیاز به مونتاژ و سیم کشی نیست. زیرا این لامپ ها در قسمت پشت دارای چسبی هستند که بر روی آینه چسبانده می شوند.

مشخصات چراغ آینه هالیوودی

لامپ هالیوودی نور بسیار طبیعی دارند. این محصول یک گزینه بسیار عالی برای نورپردازی محسوب می شود. چرا که رنگ بسیار درخشنده و جذابی دارد. از آنجایی که لامپ های هالیوودی گرمایی از خود منتشر نمی کنند، لذا به کاربران این امکان را می ‌دهند تا در مدت طولانی بدون اینکه به چشم صدمه‌ای وارد شود از این لامپ ها استفاده کنند.

این محصولات به دلیل کم مصرف بودن و داشتن دوام و طول عمر بالا مد نظر بسیاری از افراد قرار گرفته اند. علاوه بر این نصب آن بسیار آسان است. مصرف کنندگان می توانند بدون هیچ نگرانی این لامپ ها را در جای مناسب نصب کنند. لامپ های ال ای دی نسل جدیدی از لامپ هایی هستند که به دلایل کم مصرف بودن مورد توجه قرار گرفته اند. کاربران با استفاده از لامپ هالیوودی می توانند میزان روشنایی آن را کاهش و افزایش دهند.

جمع بندی

لامپ هالیوودی یکی از ملزوماتی است که برای نورپردازی در آیینه های رومیزی و خطی مورد استفاده قرار می گیرد. این لامپ بسیار درخشنده و روشن است. همچنین حالت طبیعی دارد و گرمایی منتشر نمی‌ کند. کم مصرف بودن، داشتن طول عمر بالا و دوام منحصر به فرد از مشخصات و ویژگی های مهم لامپ های هالیوودی محسوب می شود. جهت نصب لامپ هالیوودی بر روی آینه نیاز به سیم کشی و مونتاژ نیست. چرا که این لامپ ها با استفاده از چسبی که در قسمت پشت قرار گرفته نصب می شوند.

فروشگاه زینولایت

منابع :

https://info.glass.com/mirror-lighting-options

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *